Kategorie článků
SERVERY


Romero a Carmack mají projekt na Kickstarteru - nové FPS!

 

Nové FPS od klasiků!

John Romero a Adrian Carmack se vrhli na tvorbu nové FPS hry. Pro ty kdo neznají, tato dvě jména, jedná se o dva ze čtyř zakladatelů společnosti id Software, kteří byli součástí vývojářského týmu za hrou Doom a Quake. Pojďme se blíž podívat co mají teď v plánu a co by chtěli po komunitě zasponzorovat.

Hra Blackroom se odehrává v blízké budoucnosti v zázemí společnosti Hoxar - světové jedničky na trhu technologií. Hoxar vynalezl technologii, díky které můžete být doslova kdykoliv kdekoliv, za pomoci holografického světa, který je k nerozeznání od reality. To vše se odehrává v jediné obrovské černé místnosti - Blackroom. Do systému se ovšem dostala chyba a začalo to mít nepředvídané následky - lidé začali vidět různé věci a simulace se nepředvídatelně navzájem prolínají.

Hlavní postavou je technik přiřazený na tento projekt - Santiago Sanora. Tento technik nemá ponětí, co se stalo s projekte Blackroom, dokud se to nepřihodí i jemu. To si málem vyžádá jeho život. Skrze různá prostředí, která Blackroom simuluje, je na Vás, abyste vyřešili tento problém. Samozřejmě se nebude jednat o záležitost jednoduchou a nejednou budete na prahu smrti. Prostředí, kterými se budete pohybovat, zahrnují od sci-fi až po západní kulturu a opuštěné domy vše.

Kromě zbraní budete mít ve svém arzenálu také pokročilé nástroje pro ovládání Blackroomu a budete tak moci simulovaná prostředí i hackovat.

 

John Romero Vám hru představí nejlépe

John Romero: "Hra Blackroom spojuje dohromady kombinaci prozkoumávání, rychlosti a intenzivních ozbrojených střetů. K dispozici budete mít rychlý a obratný pohyb pro obíhání nepřátel a - samozřejmě - rocketjump. Blackroom útočí na pocity, je různorodý a je velmi násilný. Budete si moci vytvářet vlastní mapy, spustit vlastní dedikovaný server a na PC bude plně modovatelný."

"Pro práci na tomto novém díle jsme se usadili v Irsku. Při vývoji scenérie hry nás inspiruje zdejší architektura i ráz krajiny. Je to krásná země plná ruin a starověkých hradů. Ty stoprocentně zapracujeme do hry. Při průchodu Blackroomem uvidíte i další prostředí. Hra otestuje Vaše dovednosti v širokém spektru různých prostředí a já vytvářím všechny úrovně."

"Adrian Carmack se ke mě na tohle dobrodružství přidal jako Art Director. Spolu jsme zakládali společnost id Software a podíleli se na vývoji her Doom, Doom 2, Quake a spousty dalších. Adrian udal vzhled FPS střílečky a skrze roky ho mnohokráte upravil. Jeho styl přináší vzhled, který hráčí očekávají od Blackroomu."

"Předešlé hry byly vždy o komunitě a ani Blackroom nebude jiný. Kickstarter nám dává možnost spojit se s komunitou a z Vás učinit součást v tvorbě hry. Navíc, plná podpora vlastních map a modů je součástí balení, stejně jako u mých předešlých her. Dáváme dohromady partnery, kteří by nás finančně podpořili, pokud dosáhneme našeho cíle. Bude to důkaz, že hráči chtějí návrat ke klasickému, hardcore FPS hernímu stylu."

"Nedávno jsem vydal nový level k Doomu a odezva byla ohromující. Jsem si jistý, že hráči chtějí rychlou, dovednostní PC střílečku jako je Blackroom."

"Během posledních let jsme poslouchali FPS komunitu. Rozhodli jsme se pro návrat k našim kořenům a kořenům FPS. Věřím, že díky pokroku a inovaci tohoto žánru, je v FPS hrách možnost ještě mnohé objevit. FPS hrám rozumíme jako málokdo. Pro tvorbu této hry jsme sestavili skvělý tým. Adrian a já jsme nadšeni naší opětovnou spoluprací a přinesem světu další FPS hru, jakou jsme schopni vytvořit jen my. Tento projekt jsem plánoval již nějakou dobu a je čas, aby konečně odstartoval... s Vaší pomocí. Jsem připraven zabíjet...opět."

Tento projev je obsahem videa na Kickstarteru. John Carmack nám v něm ve zkratce přiblížil děj a pozadí hry a na bonus nám přidal ještě důvody, které ho vedly k vytvoření tohoto projektu.

 

Jdete do toho?

Nevím jak Vy, ale pokud mi někdo přinese takovýto projekt, který slibuje hru plnou nových možností, postavených na kořenech klasického FPS stylu (který tito pánové defacto utvářeli a dávali mu prvotní směr i vzhled), zbývá mi už jen jediné. Najít mojí prkenici s kreditkou a podpořit tento projekt.

Pokud máte i Vy zájem podpořit tuto hru a její vývojáře, můžete tak učinit ZDE. Projekt má podle mě velký ohlas, jelikož byl na Kickstarteru spuštěn 25. dubna a během cca dvou dnů má již zaplaceno 116 336 $ z celkových 700 000 $.

Za nás už jen můžeme vývojářům popřát hodně úspěchů a všem, kteří projekt podpoří, hodně zábavy u hraní Blackroomu, který, jak to vypadá, bude více než skvělý.



Herní portál od hráčů pro hráče
Copyright © TauriGaming 2015-2022
All Rights Reserved TauriGaming.cz