Kategorie článků
SERVERY


Nové informace o Patchi pro Battlefield 4

PATCH ZMĚNY (Jedná se o změny v tomto patchi:) Změna chování pro spawnování Battlepickupů.

Obnoví se po 60 vteřinách a to pokud nastane jedna z těchto věcí: zbraň bude bez munice - zbraň byla upuštěna na zem (hráč změní zbraň, zemře, odpojí se) doba po kterého je možné ji znovu zvednout vyprší a zbraň zmizí, sebraná výbava (pojízdné vozítka) je zničena.

Oprava problému s oblastí snímání balíčku umožňujícího zobrazování falešných cílů.

OPAVY V ANIMACÍCH změna rozmazání obrazu při přechodu do sprintování (při pohledu z 1 osoby)

Oprava problému při přebíjení z pohledu první osoby

Animace přebíjení se přeskočila jestliže jste zmáčkli tlačítko pro přebíjení po prázdném přebití.

Potencionální oprava pro postavu hráče, která bruslí v podřepu: Battlefield 4 - Crouch Glitch - YouTube

Příklad: https://www.youtube.com/watch?v=0zHkxxNXpMA

Oprava problému, kdy se animace přechodu z ležení ve stoupnutí nahrávala a přehrála se až po nabíjení zbraně nebo výstřelu.

Potencionální oprava pro chybnou animaci zabití nožem

Oprava, kdy se animace desynchronizovala a útočník a oběť viděli různé typy animací.

Nový způsob debugování projektilů:

jsme přidali ladění: problémy s příchozí a odchozí poškození (netcode) a hitdetection. Již jsme viděli několik nesrovnalostí pomocí tohoto nástroje, ale nemůže se dočkat, až uvidíme co budeme schopni najít s vaší pomocí použití tohoto nástroje.

Shrnutí fungování ladění projektilů:

Modré čtverce značí nově objevený projektil/kulku

Zelené X označuje, že klient si myslí, že střela zasáhla vojáka nebo vozidla v opačném týmu.

Červené X indikuje, že server potvrzuje učiněné poškození. To v současné době mapuje na hodnocení indikátoru - pokaždé, když vidíte červený symbol X, měli byste vidět zobrazení zásahu u křížku (mířidla).

Zobrazení kulek je rozloženo tak, že zobrazí údaje/data nepřekrývá při použití vysokých otáčkách zbraně. Neexistuje nic, co by svazovalo zelené X co je na modrém čtverci (tedy co-location neznamená, že jeden je důsledkem toho druhého), nebo svazovaní červené X s modrým čtverci nebo zelenými X.

Vertikální poloha v grafu znamená jeden výsledek.

Tuto funkci lze zapnout pomoci příkazu do konzole: “NetworkPerfOverlay.DrawProjectileGraph 1”

Známé chyby / nedostatky v této verzi:

I když cíl je mrtev může se stále na něm zobrazovat zelená X dokud server potvrdí, že cíl je skutečně mrtvý. Způsobí nesoulad mezi zelené X (+) / červená X (-)

Server vyřadí škody - zelená X nemá obsažena všechna pravidla pro poškození, které má k dispozici (například střelba z útočné pušky proti tanku nemá žádnou škodu serveru, ale bude stále zobrazovat zelený X ). Způsobí zelené X (+) / červená X (-) nesoulad.

Ztráta paketů nebo degradace serveru může způsobit zahlcení paketů. Pokud je to váš případ, je pravděpodobné, že nebude existovat individuální červené X za všechny škody použita. Způsobí zelené X (+) / červená X (-) nesoulad.

Všechny servery potvrdil poškození, které způsobuje červené X - to zahrnuje granáty, miny, UCAV atd Způsobí zelená X (-) / červená X (+) rozpor.

Občas se mohou zobrazit fantom-ské modré čtverce / zelené / červené X se objeví (obvykle nad vozidlem, ze kterého vstupuje hráč). Způsobuje nesoulad mezi červenými a zelenými X.

Jakákoliv datové body zobrazená nad sebou jsou výsledkem událostí odehrávajících se ve stejném snímku/vzorku (to znamená, že občas je možné, aby některá data dosáhla obvyklé výšky 4).

Další poznámky:

Nyní je možné přemístit síť pro síťové vytížení grafu pomocí in-game konzole nebo user.cfg. Všimněte si, že použití hodnoty menší než 0 se osy přemístí k relevantní opačné straně (zleva/zespoda).

Příklad: NetworkPerfOverlay.GraphPos.x 100,0 

NetworkPerfOverlay.GraphPos.y 200.0

 

 

 



Herní portál od hráčů pro hráče
Copyright © TauriGaming 2015-2022
All Rights Reserved TauriGaming.cz