Zatím Infinity Ward a Activision dali fanouškům 3 příležitosti si vyzkoušet Call of Duty:MW. Prvně v Alpha verze a nyní ve dvou víkendových betách . Každá událost odhalila hráčům nové i staré herní módy. Je to však nový režim, který upoutal pozornost; vše od Gunfightu po Ground War a dále. Zatím Infinity Ward odhalil pět nových herních modů, které budou k dispozici při vydání.
Cyber Attack
První z těchto nových herních módů Modern Warfare byl odhalen během prvního víkendu Bety.V překladu Kybernetický útok. V tomto týmovém režimu oba týmy soutěží o nárok na EMP a umístí jej do datového centra svého soupeře. Každý hráč má jen jediný život, ale jeho spoluhráči ho mohou po zabití oživit. Tým vyhraje, jakmile jsou všichni oponenti mrtví, nebo úspěšně odpálí EMP. Jakmile je aktivováno EMP,bránicí tým má malou chvíli na deaktivaci bomby.
Podle Activision je nový režim založen nastejné bázi jako legendární Search & Destroy. Změnou je zavedení schopnosti oživit hráče.Zajímavé je, že EMP má také integrovaný Heartbeat Monitor, takže jej lze použít k určení nepřátel. Navíc ho můžete nést a zýároveň střílet ze zbraně, takže při držení EMP nebudete bezbranní.
Gunfight
Gunfight je nejmenší herní režim přicházejících do CoD:MW. Byl to úplně první režim odhalený pro hru a jediný režim dostupný v případě Alpha verze. Ve formě, Gunfight obsahuje dva týmy po dvou hráčích soutěžících na malém prostoru. Hráči mají jediný život, takže kola jsou mimořádně rychlá. (Vynucuje se také časový limit, kdy hra přechází do režimu snímání objektivu po určité době.)
Gunfight obsahuje nejméně 5 jedinečných map které byly dosud představeny; Docks, King, Pine, Speedball, and Stack. Není známo, zda tyto mapy využijí i jiné režimy, ale jsou jasně navrženy pro rychle boje.
Ground War
Na rozdíl od Gunfightu je samozřejmě Ground War , nový herní režim představený na druhý víkend Bety. Podle slov Activision „Bere zážitek Call of Duty a rozšiřuje ho na válčení 20v20 a dokonce 32v32“. Stejně jako Gunfight má i Ground War své vlastní mapy, i když zatím byla odhalena pouze jedna; Karst River Quarry.
Režim se neliší od standardního režimu Domination, jen je ve větším měřítku. Hráči musí spolupracovat, aby na mapě získali pět vlajek, aby vyhráli.Je to ve směs Conquest z konkurenční střílečky Battlefield,na mapě se můžete prohánět ve vozidlech i dokonce s malým little Birdem.
režimy NVG a realismus
Tyto dva módy jsou spíše jako modifikátory variant než skutečné režimy. První z nich je režim NVG. "Více map v rámci COD:MW jsou noční varianty," vysvětluje Activision; "Přestože je návrh map pro tato národní prostředí stejný, varianta těchto map vyžaduje použití nočních vizuálních brýlí - NVG -, aby bylo vidět ve tmě."
V důsledku toho se režim NVG může použít na jakýkoli herní režim, který ve svém seznamu map obsahuje variantu noční mapy. Když se hráči ponoří do noční mapy, jejich brýle se aktivují automaticky. Hráči si mohou brýle při hraní sundat,a přitom je velmi obtížné vidět, když brýle nosíte, může vás dočasně oslepit jasné světlo. "Hodně musíte použít noční vidění," vysvětluje Geoff Smith Infinity Ward; "Ale existují místa, kde můžete zapnout spínač světla a oslepit hráče, který nosí NVGS."
Realismus
Druhý nový režim je Realismus.Stejně jako režim NVG se realismus hromadí nad ostatními herními režimy, i když v jeho případě je k dispozici pouze pro Team Deathmatch. (I když by se po spuštění mohlo dostat do jiných režimů.) Účinky realismu jsou podobné těm v režimu Hardcore v některých předchozích titulech Call of Duty. Režim odstraní HUD hry, včetně počitadla střel, metru killstreak, kompasu a mřížky. Zbraně navíc způsobují výrazně větší škody v realistickém režimu, díky čemuž jsou hráči mnohem zranitelnější vůči střelbě.
Activision vytasil i příběhový trailer který nabízí mnohem hlubší pohled na to, co přijde pro kampaň příběhu Modern Warfare.
"V zoufalé misi se kapitán Price a jednotky SAS spolu s CIA a Urzikstan osvobozeneckými silami spojí, aby získali ukradené chemické zbraně," přečte si popis; "Boj za srdce vás přivede z Londýna na Blízký východ a na další globální místa, protože tato společná pracovní skupina bojuje o zastavení celosvětové války v plném rozsahu." Řádky budou nakresleny, vaše rozhodnutí bude testováno a svět se na vás bude dívat, abyste udělali, co je třeba udělat.
Space Engineers je sandboxová hra založená na voxelech. Tuto vesmírnou hru vyvinula a vydala česká společnost Keen Software House. Hra představuje prostředí otevřeného světa, kde hráči můžou vytvářet různé funkční struktury. Pre-release Alpha byla vydána 23 října 2013 na Steamu a obsahovala kreativní mód pro hru jednoho hráče a 24. února 2014 společnost Keen Software House oznámila, že se této hry za čtyři měsíce po vydání prodalo přes 250.000 kopií s tím, že se udržuje na předních místech nejprodávanějších her na Steamu. Hra Space Engineers byla zvolena jako 4. nejlepší Indie hra roku 2013 v "IndieDB Game of The Year" cenách. 24. března Keen Software House oznámil, že hra dosáhla svých dvou hlavních milníků: režim přežití a hru více hráčů.
Máme pro vás 1 server SE s vlastní tvorbou mapy, více info v sekci serveru
Hardwarové požadavky:
Minimální
Doporučené
OS
Microsoft Windows XP
Microsoft Windows 7
Procesor
Intel Core2 Duo 2.0 GHz (nebo AMD ekvivalent)
Intel Quad Core i5 @ 2.5 GHz (nebo AMD ekvivalent)
Paměť
2GB RAM
3 GB RAM
Grafická karta
NVIDIA GeForce 8800GT / ATI Radeon HD 3870 / Intel HD Graphics 4000