Druhá kapitola:LIGHTNING STRIKES příchází do BATTLEFIELDU V
Vývojáři z DICE si na den 17.1 připravili aktualizaci do Battlefieldu 5 v rámci 2. kapitoly pod názvem "Lightning Strikes".Zatímco doprovodná aktualizace která už je nyní aktualní v klientu hry (PC 4,38 gb) která provede množství oprav, které pokrývají více oblastí,link na Patch notes najdete níže.Nově přidaným herním režimem je Squad Conquest.4 nové zbraně i nějake pojizdné rachotiny,výbava za opasek se taky rozroste.Vrátí se starý známy herní mód RUSH a upravou projde Grand Operations.V plánu budou menší tydenní updaty než v únoru vyjde další aktualizace s kooperativním módem Combined Arms.Zatím potvrzené zbraně které bude možné ukořistit v týdenních výzvách během ledna a února.
Dva znepřátelené týmy po osmi hráčích zápolí o dobytí a udržení všech kontrolních bodů, dokud soupeře nepřipraví o všechny oživovací žetony (Respawn Tickets). Společně se svým družstvem se v této variantě režimu Conquest pro 16 hráčů zmocňujete krok za krokem třech klíčových pozic na třech rychlých mapách.
V novém režimu jsou mapy přestavěné tak, aby víc záleželo na taktice a každý hráč měl větší možnost ovlivnit směřování a výsledek celé bitvy. Strategicky založené mapy mají víc jasných koridorů a stísněných prostor, takže je ještě důležitější umět odhadnout, odkud se blíží nebezpečí, kde je potřeba se bránit a jak odvrátit postup nepřítele.
Squad Conquest se hraje na upravených mapách Arras, Rotterdam a Hamada. Každá je jiná, ale pár věcí mají společných: dva týmy, boj o tři vlajky, výsadky u vlajek vašeho týmu a velmi omezená působnost vozidel. Podívejme se na jednotlivé mapy pod lupou.
Arras v režimu Squad Conquest
Tahle verze Arrasu nabízí trojici kontrolních bodů, přičemž vlajky A a C jsou nejblíž k jednotlivým velitelstvím. Vlajka A (Most) se nachází u velitelství Osy a tvoří ji most a malá přilehlá budova, ze které lze zahájit další manévry. Vlajka C (Vodní mlýn) je nejblíž k velitelství Spojenců a zahrnuje podlouhlou dvoupatrovou budovu, která se dá téměř neprodyšně opevnit.
Třetím a nejvýše umístěným vrcholem trojúhelníku je vlajka B (Ruiny). Obsazením tohoto bodu, který se nachází v rozbořených ruinách na vrcholku kopce, získá daný tým velkou výhodu v rozhledu po okolí. Největší část dramatických střetů se zřejmě odehraje právě na cestách vedoucích k vlajce B.
Spojnici mezi vlajkami A a C lze využít k ostřelování ze zákrytu ve stromech a křoviscích podél silnice a řeky. Tahle cesta je sice ideální pro obcházení nepřítele, ale vojáci musí být ve střehu pro případ, že na ně někdo zaútočí z výše položených míst.
Arras je ze tří map režimu Squad Conquest největší a oba týmy tu můžou využít po jednom tanku.
Hamada v režimu Squad Conquest
Hamada se v režimu Squad Conquest vyznačuje podobně zuboženou krajinou jako její rozsáhlejší verze, ale nabízí mnohem menší prostor pro svedení bitvy. Vlajky A a C jsou umístěny na dvou větších stavbách, zatímco vlajka B se nachází v přízemí velkého chrámu.
Vlajka A (Most) je poblíž velitelství Spojenců a tvoří ji zbytky starodávných budov, které lze hravě přepadnout s pěchotou. Hned vedle velitelství Osy najdete vlajku C (Pouštní ruiny) na kraji pusté krajiny, kde je země samý štěrk a kámen. V hledáčku obou nepřátelských táborů leží vlajka B (Chrám), kterou lze ve všech ohledech považovat za past na vojáky. Přístup je blokován ostnatým drátem a pytli s pískem, a z vyšších pozic můžou navíc obránci podnikat nečekané výpady.
Rozvržení Hamady v režimu Squad Conquest se může zdát strohé, ale ve skutečnosti nabízí celou řadu strategických možností v úsporném balení. Členitým terénem si můžou cestu razit dvě vozidla – každý tým má jeden tank, který s šikovným doprovodem může týmu vyhrát celou hru.
Rotterdam v režimu Squad Conquest
Rotterdam je nejmenší ze tří map režimu Squad Conquest, ale bitvy jsou v něm úplně stejně napínavé. Na rozdíl od obou předchozích map tu rozložení vlajek není trojúhelníkové. Směr boje je lineární a prochází dvěma klíčovými oblastmi, známými ze základní verze mapy Rotterdam. Vlajky jsou umístěny v podstatě za sebou, přičemž velitelství Osy leží na půl cesty mezi A a B. Velitelství Spojenců má nejblíž k vlajce C (Bílý dům).
Vlajka A (Náměstí) stojí v prostorném parku na západní straně, obklopeném vysokými budovami. Odtud hledí přímo na vlajku B (Vlakové nádraží). Nádraží Beurs z větší verze mapy Rotterdam je tu trochu upravené a rozhodně se stane místem, kde během bitvy padne nejvíc vojáků. Vlajka C je umístěna před velkým bílým domem, odkud se Spojenci vyrážejí utkat s nepřáteli na nádraží.
Mapa je navržena tak, aby se přestřelky odehrály ve třech oddělených liniích: uprostřed, nahoře a poblíž kanálu. Šlo nám o to, abychom vytvořili mapu náročnou na taktiku, přičemž jsme mysleli na nejsoutěživější hráče Battlefieldu. Dochází tu k přímému střetnutí, v němž je k dispozici jediné obrněné vozidlo, a to pouze v případě, že všechny vlajky obsadí nepřítel. Zůstává tu ovšem dost prostoru na to, aby se vám soupeře povedlo obejít a překvapit.
Opravy týkající se doby před úmrtím a mechaniky umírání V této oblasti jsme provedli řadu změn:
Jakmile některý hráč zemře, jméno nepřítele, který ho zabil, se nyní zobrazí v herním světě. Díky tomu budou mít hráči i v nepřehledných situacích jasno, kdo je zabil.
Mechaniku umírání dále vylepšuje nová kamera, která střelce zblízka zabere. Hráči tak poznají, nejen kdo je zabil, ale také odkud.
Zlepšili jsme přesnost zobrazení kulek přilétajících od ostatních hráčů. Viditelné paprsky by se teď měly objevovat vždy správně ze směru od střelce a měly by být zřetelnější ve chvíli, kdy oběť hledí přímo na něj.
Opravili jsme chybu, která způsobovala, že se směrový indikátor zásahu do těla zobrazoval oběti se zpožděním.
Poupravili jsme ho, aby přesněji ukazoval na nepřítele, který vás trefuje.
Napadlo vás někdy, jak se cítili vojáci například v Afghánistánu, kde měli za úkol dobytí například kancelářské budovy, včetně zlikvidování případného odporu? Pokud se připojíte na náš Insurgency Coop 1 server, můžete být u toho, vidět to, ZAŽÍT TO!
Název serveru - [CZ/EU]#12 TauriGaming.cz / COOP2 IP - ds.taurigaming.cz Port - 27050 Max. počet hráčů - 8
Popis serveru: Server je nastaven permanentně na herní mód cooperative. Vzhledem k tomu, že kooperativní režim ve hře Insurgency nabízí několik dalších možností ohledně stylu hry, zvolili jsme pro Vás nejhranější coop režim, konkrétně Kooperace - checkpointy.
Smyslem hry je procházet postupně se spolubojovníky celou mapu přes předem určené body. Pokud čekáte orientační běh, nebude to tak jednoduché. Mezi Vás a checkpoint se postaví vždy 24 nepřátel, kteří jsou na serveru nastavení na obtížnost hard - extreme, a ke všemu jsou odhodlaní do Vás napumpovat tolik olova, co se do Vás vejde (plus nějaký ten gram olova navíc).
Pokud se sejdete s několika přáteli (jako jsme to již nesčetněkrát udělali my), čeká vás velmi příjemná kooperativní "seance", kde si můžete zkusit výše zmiňované dobývání nepřátelských budov a ležení.
Historie Serveru: Tento server byl spolu se serverem číslo 11 na portálu TauriGaming založen 19. listopadu 2014. Během velmi krátké doby (jednoho měsíce) si vybudoval v Insurgency komunitě velký zájem a přes den jeho průměrná návštěvnost většinou neklesne pod 6/8 hrajících lidí.
Původní nastavení obsahovalo více kooperativních podmódů. Během provozu serveru se nám nejvíc osvědčil mód (nejvíce hraný, s plnou vytížeností) Cooperative Checkpoint. Server byl proto nastaven tak, aby hráčům po skončení kola nabízel pouze mapy s tímto nastavením.
Momentálně je server přes den většinu času plný, což - jak pevně věříme - dokazuje kvalitní nastavení serveru, stejně jako i kvalitu připojení, kterou tento server disponuje.
Další Informace: Pokud byste měli jakékoliv dotazy ohledně podrobností, možností serveru, anebo případné nápady na vylepšení a úpravy serveru, neváhejte nás kontaktovat na našem fóru, v patřičné sekci pro tento server ZDE.
Těšíme se na Vaši návštěvu a zároveň Vám přejeme mnoho úspěšných misí na našem serveru!