K tomuto článku mě nakopla konkrétní hra Helldivers. Proto se bude článek zaměřovat na aspekty této hry, ale nikterak ve smyslu recenzním nebo obdobném. Tato hra mi pouze poslouží k ukázání - podle mě - správného příkladu, jak to vypadá, když se to dělá s rozumem. Pokud jste fanoušci kooperativních her, doporučujeme přečíst. ;-)
Overkill nám sdělil ve svém prohlášení novinku. Společnost se údajně opět stala absolutním vlastníkem značky PAYDAY. Co to pro nás hráče znamená? Je to skutečně všechno tak super, jak nám sdělují na síti? Dnes Vám nabízím malou úvahu o tom, co je k tomu možná vedlo, co to možná znamená a co jsou možné důsledky.
Máme tady další dílko z dílny Agonyho kouktu. Nepůjde tentokrát o stížnosti, spíše jen o krátké zamyšlení na téma, jak se nám hry proměnili v běhu času. Nejde jen o HW výbavu a grafické možnosti, ale zkusili jste někdy zopakovat hry, kterými jste začínali? Jak takové archivní kousky na Vás zapůsobili dnes?